Subject: Ravimiameti 20.02.2025 otsus nr KTM-7/25/29
From: "RA Tegevusload" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Anita Gailan" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 17:32:25 +0200

Lp Terviseamet

Edastame Ravimiameti otsuse seoses ravimite hulgimüügi tegevusloa nr 543
kehtetuks tunnistamisega alates 01.03.2025.

Lugupidamisega

Triinu Margens

Ravimiamet

Järelevalveosakond
Inspektsioonibüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.